sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Kevättä rinnassa!

Morjens!

Meillä on ollut vieraita, tai oikeestaan tuttuja. Kummitäti oli kylässä, kun ne kävin äitin kaa teatterissa. Mikähän paikka sekin on, höh. Mä pääsin kummitätin, Empun ja Hennan kaa lenkille ja me tavattiin koirakavereita. Mä annoin tänään yhdelle kultaiselle noutajalle pusun kun se oli niin söpö. Hih. Ja sitten me käytiin kioskilla ja siellä oli kissa! Ihan noin vaan ittekseen se oli liikenteessä! Tuleekohan musta ikinä niin vanhaa, että mä pääsisin ittekseni kioskille...

Kummitäti vähän filmaili tänään. Enkös mä olekin aika hienosti kasvanut ja kehittynyt viime päivinä:
















Ja tässä olen äitin sylissä:

















Ja sitten äiti otti minusta kuvan kummitätin sylissä:
















Huomenna menenkin sitten taas sinne sairaalaan koko päiväksi. Tapaan taas sen mukavan Maijan. Onneksi pääsen jo iltapäivällä kotiin. Pitäkääs mulle peukkuja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti