sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Kylässä

Moi!

Olin kuulkaa tänään kylässä äitin, isin, Hennan ja Empun kaa. Käytiin siel mun syntymäkodissa. En nähnytkään Ilkoa ja Gildaa, mutta näin Arja-tädin ja Klasu-sedän ja yhden ystävällisen tytön, jonka nimi ei jäänyt mieleen ja sitten - arvaatteko - näin mun serkun.

Nii-in, mulla on serkku! Sen nimi on Pedro ja se on ihan pikkuruinen, melkein vauva vasta. Isi sanoi, että se on nyt just saman kokoinen ku mä olin silloin kesällä, ku tulin kotiin. Sillä oli ikääkin vasta 7 viikkoa. Ja mä olen sentäs tänään jo 9 kuukautta! Me nuuhkittiin toisiamme, ajettiin toisiamme takaa, ja Pedro välillä nuolaisi mua nenään. Ei me sitte muuta tehtykään, ku ei se Pedro oikeen mitään viel osaa. Mutta oli se kyl aika söpö pieni poika.

Äiti otti meistä vähän kuvia, tässä pari:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti