lauantai 21. huhtikuuta 2012

Kuulumisia

Hellurei! Täällä ollaan! Mä jäin sitte henkiin. Mulla on tosi vaikee maksavika, mutta mun äiti ja isi päätti, että mua hoidetaan niin hyvin ku voidaan ja saan erikoisruokaa ja lääkettä ja huolenpitoo ja kaikkee. Ni kyllä musta varmaan ihan koira tulee. Ja mun piiiitkään kestänyt kauheen askeettinen ruokavalio on nyt loppuslut. Mä saan taas normaalimpaa ruokaa ja vähän herkkujakin. Mutta yhdestä asiasta noi kaikki mulle valittaa, ja se on syöminen. Kun mulle ei oikein maistu. Ei niinku mikään. Paitsi herkut. Höh. Kyllä mulle maistuis oikein kunnon liharuoka, mutta sitä mä en saa syödä enää ikinä. Äiti sanoikin, että mä olen nyt sitten LAKTOVEGAANI. Eiks o hienoo? Melkein ku karppaisin, paitsi että mun pitää syödä paljon just hiilareita. Hih. Kuvia te kaikki kuistekin haluatte nähdä, ja tässähän niitä tulee:
Hui! Keitäs nämä ovat?

4 kommenttia:

  1. Moikka! Olipas meillä mukavat lenkurat ja lököttelyt viikonloppuna. Kunpa vielä hoksasit että kyllä ne kynnet on vaan pakko leikata silloin tällöin. Pusuja ja rapsuja kummitädin haisupepulle!

    VastaaPoista
  2. Kiva kun olit taas kattomassa mua ja mun lenkkikaverina! Mä en vaan tykkää siitä kynsien leikkuusta, en sitten yhtään. Mutta kait se on pakko vaan niitä joskus leikata. Lipaisuja kummitätille lähettää Minskula :)

    VastaaPoista
  3. No nyt oon sitten sehlannu täällä sun sivustolla ja taisin lukasta jo kaikki, nuo yläosan linkitkin. Hui kauhistus, mikä sairaus sulla onkaan. Ja ihan kaameesti oot joutunut siitä keväällä kärsimään: oksentelua ja poissaolokohtauksia ym. Toivottavasti sä pysyt kunnossa tuon ruokavalion ja mahdollisten lääkkeiden avulla. Laktovegaani ei kyllä kuullosta kovin herkulliselta mut koita kestää, kamu! Parempi sekin kuin ei mitään.
    Kivat sisko ja sen vieli sulla kyllä on. Ne on sen verran nuorii, et varmaan jaksaa leikkiikin sun kanssa. Tsemppiä jatkoon, ja yritähän pärjätä sen ikävän sairautesi kanssa.

    VastaaPoista
  4. Kiitti Elli, kyllä mä pärjäilen. Mä olen vaan aikas nirso syömään ja siitä mun äiti saa kyl hirmusii päänsärkyi ku se ei tiedä, mitä mulle laittais ruuaks. Kyllä mä joka aamu lupaan taas yrittää tsempata, mutku ei maistu ni ei. Enkä mä nyt enää mikään vegaani taida olla kun saan syödä kanaa ja kalkkunaa ja kalaa ja lammastakin! Pihviä mun on ikävä, mutta sitä mä en saa syödä ikinä täs maailmas!! Mutta kyl mä olen ihan onnellinen koira ku mulla on kivat ihmiset :)

    VastaaPoista