maanantai 9. huhtikuuta 2012

Pääsiäispuuhastelua

Moikka!

Mites meni pääsiäinen? Me oltiin mummilla Imatralla. Ihan hirveen pitkä automatka, mutta mulle se oli jo aika helppo nakki, kun mä olen tehnyt saman reissun aiemminkin.
















Ihan kiva reissu oli, vaikka tylsää, kun mä en saanut mitään herkkuja vieläkään. Syön aina vaan jotain ihmeen erikoisruokaa. Ehkä pikkasen alkaa jo tympiä!

No, tässä kuiteskin kuvia meidän reissusta. Ekoissa kuvissa teen Vilin kanssa tuttavuutta.

































































Vili-kisu on aika komea :)



































Me käytiin Papan talonrakennus-työmaalla. Mä pääsin tarkastamaan, että kaikki oli tehty asianmukaisesti. Ainakin olohuoneen betonilattia kesti hyvin pienet ilopisut.


















Ja mä sain äitiltä pupun ja hepon. Ne on mun uusvanhat pehmotkaverit. Niissä on ihanat Hennan ja Empun tuoksut, ku ne on ennen olleet niitten leluja. Nyt ne on mun!
































Heippa taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti