lauantai 19. toukokuuta 2012

Ellin kysymykset

Moro!




Kävin Ellin sivulla. Tiedättehän, neiti Elli Umpilampi -mäyräkoiran omalla sivulla.
Siellä oli hirmusti kysymyksiä, joihin aion nyt vastata. Tästä tuleekin vaikeaa. Mä kun olen aika vähän käynyt noita kouluja...tai en oikeestaan yhtään vielä. Mutta ehkä mä nyt osaan tommosiin kysymyksiin vastata. Äiti saa vähän auttaa...

Mikä on lempipuuhasi?
- Pötköttäminen. Pallon perässä juokseminen. Koti-ihmisten nuoleskelu.

Montako kertaa päivässä käyt lenkillä?
- Mä juoksen koko ajan. Paitsi silloin kun pötkötän.

Metsäily vai asfalttiviidakko?
- Ehdottomasti metsäily.

Pidätkö uimisesta?
- Uskoisin. Odoton mökkireissua, varmana pääsen uimaan.

Järsitkö mielelläsi oikeita-/puruluita tms.?
- Mä en saa syödä oikeita luita, höh. Mutta ne hampaidenhoitoluutkin on ihan hyviä.

Mikä on pahin kepposesi, mitä olet ikinä tehnyt?
- Järsin äidin silmälasit ihan pilalle.

Kaveeraatko kissojen kanssa vai ajatko ne pois tontiltasi?
- Kissoille kuuluu haukkua. Paitsi Vilille, se on mun serkkukissa.

Missä ja miten nukut?
- Isin vieressä. Joskus äitin vieressä. Omassa punkassakin usein. Joskus kaivan lattialle tyynyjen alle luolan ja nukun siellä.

Pidätkö pienistä lapsista?
- Pidän :)

Harrastatko "puutarhanhoitoa"?
- Harrastan. Se on melkeestään mun vastuulla.

Harrastatko mitään ohjattua toimintoa, esim. agility, koirakoulu tms.?
- Olin äitin kans pentukurssilla. Sitte tulin kipeeks ja sen jälkeen ei olla käyty missään, mutta menossa ollaan kai. Luulisin.

(Äidin sivuhuomautus: alkeistokoilemaan tod. näk.)

6 kommenttia:

  1. Tervehdys, prinsessa Minni! Kiitos kommentista blogissani, tulin vastavierailulle. Tallensin sivusi linkkilistaani ja seurattaviin blogeihin.

    Kylläpäs sä oot nopea, kun jo vastasit kysymyksiini. Ja ihan huippuvastaukset sulla olikin. Toi kepponen oli kyllä aika paha, äippä taisi olla aika vihainen?
    Lähdenpä tästä tutkimaan blogiasi tarkemmin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi ja kiva kun kävit moikkaamassa :) Joo, äiti oli aikas kärtsy, kun se yöllä heräs siihen, että mä kalusin sen hianoja moniteholaseja sängyn alla. Ja murisin vaan, ku se yritti ottaa niitä pois. Olin mä vähän nolona sitte jälkeenpäin kyllä. Äiti joutus ostamaan kahdet uudet lasit niitten yksien tilalle mitkä mä olin syöny. Nyt se laittaa ne aina jonnekin korkeelle kaapin päälle enkä mä pääse enää lähellekään. Mutta onneks kenkiä ja tohveleita se jättää aina lojumaan sinne tänne :)

      Poista
  2. Joo, tulin Ellin blogin kautta tutkaileen uutta tuttavuutta elikkäs sua, Rinsessa Minni.

    Mää bongasin sun hianon miätelauseen: Mä olen söpö. Ja syytön! Tota kyl tarvii lainata, tiätysti mainitten lähteen, niin ei tarvii syytellä aina naapurin Mustia, keh heh...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloo vaan Myrsky! Kiva, kun tulit käymään tule toistekin :) Mä olen semmonen mietiskelijä...varsinkin ruoan jälkeen tykkään mietiskellä pitkään ja hartaasti silleen peiton sisään kääriytyneenä omassa punkassa. Mamma luulee, että mä nukun, kun mulla on luomet puolitangossa, mutta toi miätiskely vaatii sen verran hartaan asenteen, että luometki rentoutuu. Joskus ihan kääntyy silmätki päässä ympäri...

      Poista
  3. Mitäs sulle pikkuselle kuuluu? Onko mamma antanut sulle herkkuja? Tulen sua ensviikolla katsomaan: leikitään ja pötkötellään, jookos?! t. Kummitäti

    VastaaPoista
  4. Hei kummitäti!
    juu tänään mä oon saanut viiliä, mysliä, kanaa, juustoa ja jäätelöä. Aika hyvin, eiks vaan :) Viili on mun uus herkku, ihan parasta! Kiva kun sä tulet, mulla onkin jo ikävä! Mennään sitten oikein pitkälle lenkuralle, joohan? t. minniläinen

    VastaaPoista