maanantai 16. heinäkuuta 2012

Mökkihöperö

Moikka! Mä oon taas kotiutunut. Oon nykysin vähän tämmönen reissukoira. Oltiin justiin äitin ja Henna ja Empun kans viikko mummin mökillä iahn toisella puolen Suomee. Ainaski sinne oli hirvee automatka ja mutkanen tie, yäk! Äiti ei antanu mulle yhtään ruoaa ennen matkaa, ni kyllä se sit jotenkin meni.

Mökillä mulla oli juoksunaru, ku en saanu olla ihan vapaana. Vähäks tylsää. Mä olisin halunnut juosta metsissä, ku siellä oli paaaaljon metsää! Tässä mä lötkötän pihalla mun juoksureviirillä:





Mökillä oli kans mun kissaserkku Vili. Me otettiin välillä vähän serkkupainia. Vilillä on kyl aika terävät kynnet, auts.





Tässä on Vili:



Mä kävin kans uimassa. En ollut ikinä ennen käynyt, ja se oli ihan ihmeellistä. Että joku viittiikin mennä kokonaan veteen niin että kaikki karvat kastuu! Mutta menin kuiteskin, kun oli aika kuuma ja äiti ja Henna ja Eemelikin oli siellä vedessä. Äiti laski mut sylissään veteen ja kas: mä olinkin ihan synnynnäinen uimistelija! Pulahdin myöhemmin Hennan kas uudestaan, tässä siitä pieni pätkä, jonka äiti ehti ottaa:






Sitten mä olin vähän kalahommissa kans. Pidin seuraa Empulle ja mummille, kun ne oli onkimassa. Ja laituri piti muuteski tarkistaa säännöllisesti, ku noi västäräkit meinas ihan omia koko paikan!





Ja löysin mä uuden herkunkin: mustikat! Ai ihanaa, että mä tykkäsin pyöriä mustikkapuskissa ja mutustella niitä marjoja. Kyllä mökillä oli kivaa :)




Mutta ei mikään voita kotioloja, kun voi pötköttää omalla sohvalla (huomatkaa mun uus pehmo):

3 kommenttia:

  1. Onnea uudelle uimistelumaisterille! Tais se uiminen sittenkin olla kivaa, kun sun häntä niin viuhuu videon lopussa?! Pian nähdää! Rapsu ja pusu! t. Kummitäti

    VastaaPoista
  2. Kiva lukea että Minni voi noin hyvin shuntista huolimatta.
    Täällä kohtalotoveri, ainakin vahva epäilys...

    Toivotaan parasta rakkaille koirillemme <3
    Hyvää loppukesää Minni :)

    VastaaPoista
  3. Hei Lilly! Kiitos viestistä. Kyllä meitä on kohtalo tylsästi kohdellut, ei voi muuta sanoo, mutta kyllä me pärjätään! Ota säki vaan lääkkeet kiltisti, ni sitte sun olo pysyy ihan hyvänä ja jaksat leikkiä ja peuhata ja juoksennella ja jekuttaa sun perhettä ;) Me tääl äitin kans toivotaan teille kaikille kaikkee hyvää ja kaunista loppukesää <3
    t. Minni ja Sari

    VastaaPoista