sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Rapurallaa

Moimoi! Täällä vaan puuhastellaan entiseen malliin. Syksy on alkanut virallisesti, sanoi äiti eilen. Alkoi kuulemma syyskuu. Sen kunniaksi meillä syötiin eilen rapuja...ihan kauheettomia olentoja, punaisia ja harmeettiset sakset käpälissä!





Onneks mun ei tarvinnu noita syödä, hyi. Oottelin rauhassa, jos sais jotain parempaa ruokaa...




Kummitäti oli kylässä, mä vähän leikitin sitä.




Ja menin nukkumaan kummitätin viereen, että se sais paremmin unen päästä kiinni.





Ja sitten me sylkyteltiin...





Ai niin, äiti pyysi kertomaan, että mä voin ihan hyvin vaikka mulla se maksavika onkin. Paitsi että mä oon kuulemma hirveen nirso (en söis muuta ku herkkuja hehheh :) ja kauhee kusimaakari (isin lempinimi mulle), ku en tykkää pissiä sateella ulos.
Ja oon mä sitte kummitädin haisupeppu. Ja Minsku. Mulla on kauheen paljon lempinimiä.
Mutta tossa seuraavassa kuvassa on yks mun lempilelu.



Syksyä vaan kaikille kavereille! Täytyy yrittää käydä täällä useammin :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti